onsdag 27 januari 2016

Veckans Skiss #93

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

I dag är det lite extra festligt att presentera min tolkning av Veckans Skiss!!
Det är min kära vän Carina som har ritat den härliga skissen och det är hennes premiär som skissmakare. 
Det gjorde hon naturligtvis med bravur, TJOHOO!!!

Det är ju så härligt med Veckans Skiss att dom har så många duktiga "egna" skissmakare.
En STOR eloge till er alla!!!

Här kommer iallafall min tolkning (blev ju genast tvungen att redan igår kväll sätta fart)...


Har använt papper och dekorationer mestadels ur Citrus Twist January Main kit men har kompletterat med spillbitar från några av dom äldre kiten också. Jag valde ett ta upp dom  rosa tonerna i Astrids mössa och så det svarta i overallen.
Fotot är från Fjällnäs strax efter nyåret och det var jätte kallt men det hindrade inte att våra små vildar ville leka ute. 
Mamman fick väl offra sig en stund och jag höll på frysa fingrarna av mig för att fota.
Måste ju ha bilder att scrappa ;)

Carinas fina skiss...

 





Den här titeln i trä var från början i naturträ färg men jag sprayade lite svart colormist på den för jag ville ha den så kände jag :)
Gillar att trästrukturen blev bevarad eftersom att den färgen är vatten tunn.

Nu hoppas jag att all scrappare därute sätter far och gör sin egen tolknig och länkar eller mailar in :)

Tack snälla för titten!!
Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Ååhh du så jättefin denna är, så underbar i färgerna till det fina fotot, den böjda titeln, de läckra korsen, bandet, ja alltihop så bra! Nu fick jag mig en rejäl dos inspiration här på morgonen, gillar jättemycket. Nu vill jag bara iväg på min träning och hem igen till scrapbordet! Kraam! Ja, också tack för tolkningen och de fina orden för VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för dina fina ord! Härligt att jag fick inspirera tillbaka lite efter all härlig input du alltid ger. Maten blev jätte god men småttingarna ratade den,haha :-) Hade jag haft pasta till hade det nog gått hem hos dom också. Ha en bra dag med träning och scrap! Kram

      Radera
  2. Håller med Christel. Jättefin tolkning i underbara färger. Roligt att få se din tolkning av min allra första skiss och tack för att du alltid tolkar VS. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir att du gillar den!!! Det är ju liksom lite din då jag tolkat din fina skiss. Tänk vad roligt, både DT och skissmakare !!! Heja!!! Kram

      Radera
  3. Fin tolkning igen med många härliga detaljer! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Aaaah! Sigh. This is 'you'....this is the gorgeous, gorgeous style I really adore you doing. That touch of glitter, the white space. I'm just going to sigh over it a wee bit longer :):)!!!!

    SvaraRadera