tisdag 12 januari 2016

Sunday Sketch 1/10 - Citrus Twist Kits

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag blev genast inspirerad att tolka den här veckans Sunday Sketch hos Citrus Twist.
Jag tog lite inspiration även ifrån Emmas 3 to inspire då jag gjorde en egen Die cut i modell större i form av solstrålar. 
Monterade det med 3d tejp på mitt gula mönster papper för att få lite djup...

Nog talat om det , här kommer den...


Fotot är från vår resa till Kalifornien i höstas på Beatrice, Astrid och Henrik som är på väg att känna på vattnet lite.
 Har så härliga minnen från den resan överhuvudtaget!!
Längtar tillbaka, MASSOR!!

Skissen ....





Alla papper och dekorationer är ur mitt December Main Kit från CTK.
Om några dagar borde årets första kit från dom komma till min dörr :) LÄÄÄÄNGTAR!!!!

Nåja jag får ge mig till tåls :)

Ha det gott där du är!!

Ta väl hand om dig och på återseende!!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Åååhhh, en sån fantastiskt fin layout, vilken rolig lösning med solstrålarna och guldsolen. Allting är så snyggt, inkl +tecknen! Fotot är dessutom så vackert, sommarkänsla igen, mmm. Ha en bra dag däruppe i kylan och snön. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ♡ Jaa det blev sommar igen :-) haha!! Kanske längtar dit eller tillbaka mer än jag erkänner... :-) Mmm i morse hade vi nästan -16 så nu kommer nog kylan igen efter snön. Ha en härlig dag du med!! Kram

      Radera
  2. Riktigt snyggt - som vanligt! ;) Har du en "plusperiod" just nu? Såg minsann lite plus i bloggen tidigare... :D
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!!! Tack♡ Ja det blev lite plussigt nu... det var mycket sånt i December månads Main Kit från CTK :-) Tack för att du kikade in :-) Kram :-)

      Radera
  3. Snyggt! Kul att du börjat visa lite minnen från resan :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!! Vad GLAD jag blir att du tycker om den!! Ja jag börjar bli lite sugen att minnas tillbaka nu... KRAM

      Radera