fredag 29 januari 2016

Månadens utmaning hos En Liten Butik - Love

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här månaden är det en annorlunda kort vikning på agendan för utmaningen hos
Svårt tycker jag som nog är ganska traditionell eller kanske mer CAS i mitt kort skapande.
Men vad är väl en utmaning utan just UTMANING ??! :)

Jag gjorde ett kort till min man som fyller år på söndag.
Hittade den här ide'n på Pinterest och den är enkel att gör tycker jag.


Har använt papper ur ett härligt block från Webster's Pages.
 För att se hur man gör kortet kika gärna in HÄR. Det ÄR lätt men om jag ska förklara kommer jag att krångla till det i onödan :)




En liten hälsning i det lilla "cirkel-paket-kortet" som blir nästan som en blomma när man öppnar upp cirkel flikarna :)

Ja det var mitt bidrag till utmaningen!!
Tack för mig!!

Tack för titten här idag kära du!!

Ha en fortsatt skön fredag och trevlig helg!!
Kram Anna :)




7 kommentarer:

  1. Vilket kärt kort, passar ju bra till Alla Hjärtans Dag också! Fint med vitt och accentfärger. Då blir han allt glad, din make, ha en trevlig helg med födelsedag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag tänkte det också att det kanske mer är ett alla hjärtans dag kort?! Vi får väl se :-) Det var svårt att hitta någon bra vikning som inte var för mycket liksom. Ditt var ju perfekt men kändes ju dumt och härma dig då:-) Ja det blev någonting iallafall :-) Kram

      Radera
  2. Vilket fint kort du gjort, jag gillar det himla mycket! Kul att du ville vara med i min tävling hos ELB. :)
    Tack för ditt bidrag och lycka till i tävlingen! :)

    SvaraRadera
  3. Det där var verkligen fint, det blir som en glad överraskning när man öppnar det. Ska försöka göra något liknande någon gång. /Gunilla

    SvaraRadera
  4. Det där var verkligen fint, det blir som en glad överraskning när man öppnar det. Ska försöka göra något liknande någon gång. /Gunilla

    SvaraRadera