tisdag 26 januari 2016

CAS(E) this Sketch #156 - no2

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja då var jag här igen, ibland blir det så :)

Här kommer "lillebror" till mitt första kort till utmaningen hos CAS(E) this Sketch , för er som redan sett "storasyster" :)


Här har jag som ni ser samma motiv men med en turkos blå icing istället. Kort panelen fick gå igenom min Cuttlebug med en chevron mönstrad Embossing folder.
Den här kort panelen monterade jag direkt på  kortbasen till skillnad mot storasyster som fick 3d tejp.
Sedan samma text med hjälp av Dymon igen.

Ja så gick det till när det blev syskonkort hemma vid mitt scrapbord :)

Skissen jag tolkade...


Tack söta du om du orkade med båda korten <3

Ha det gott där du är!!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. It is equally wonderful in blue!

    SvaraRadera
  2. Gillar denna blå och gillar mönstret i pappret. Roligt att se två likadana kort och ändå inte. Du kan du! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. HaHa!! Ja vilken fantasi, eller hur?! Men jag kunde inte bestämma vilken jag ville göra och då slog jag till med båda :) Tack för att du är så snäll!! Kram Anna :)

      Radera
  3. Vilken kreativitet!! Jag gillar "syskonen" =)) Läckert med mönstret från embossingfoldern. Jag glömmer totalt bort att jag har sånna. Härligt att kika in hos dig Anna, alltid så himla mycket fin. Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!! Jag säger bara detsamma till dig Maria!! Trevligt att du hälsar på ibland :) Kram Anna :)

      Radera