fredag 8 januari 2016

CASology - SIMPLE

Hej!!

If  you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja jag kör på med mina CAS kort jag nu!!
Här kommer mitt andra kort men det första för utmaningen hos CASology den här veckan.

Ordet är SIMPLE, och jag hoppas jag gjort min läxa rätt som jag nog sagt förut ;)


En enkel snögubbe som såg lite ensam ut där i snövädret så jag tyckte att texten "missing you" passade här.
Har färglagt sparsamt, SIMPLE!!! med en röd smal tusch penna.

Passande nog så SNÖAR det rätt friskt utanför mitt fönster i skrivande stund :)


Ha nu en härlig fredag där ni är!!

Tack för titten!!

Kram Anna :)








16 kommentarer:

  1. Sååå sött!!
    Jag måste göra fler CAS-kort - det är ju så kul och jag brukar ju ofta bli så nöjd! :D
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du!!! Jag blir så glad :-) Ja du gör så snygga kort i vilken stil du än gör!! Så på med lite CAS :-) kram♡

      Radera
  2. Clever! Love the tree....love it all:):)

    SvaraRadera
  3. Såå jättesnyggt!!! Gillar jättemycket! Bra jobbat och välkommen hem igen :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh!!! Tack snälla rara du♡ Jag blir så glad :-) Ja tack nu är det skönt att vara hemma igen. Kram

      Radera
  4. I remember that stamp - it looks great here - beautifully simple! So glad you joined us at CASology this week, Anna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Ardyth!! You make me so happy!! Yes that stamp is an good old one from Stampin Up :-) So fun to use them sometimes :-)

      Radera
  5. Åh, så söt denna är och vilken bra text till stämpeln, går liksom rakt in i hjärtat. Också är den snygg som vanligt. Kram

    SvaraRadera
  6. Perfectly simple Anna! Love the white on white and the simplicity of your focal point. Thanks for joining us at CASology this week!

    SvaraRadera
  7. Beautiful little scene and the sentiment goes perfectly with it!

    SvaraRadera
  8. This little image is so sweet, Anna! I love that you went with a classic layout and let it shine. Thanks for playing along with CASology this week!

    SvaraRadera