söndag 10 januari 2016

CAS(E) this Sketch #154

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag kunde inte låta bli att försöka mig på en tolkning av den nya skissen hos CAS(E) this sketch.

Jag har återigen använt min "lovely" Die men på ett lite annat sätt än mitt förra kort.
Stämplade några plus tecken från Citrus Twist Kits också.


Monterade kortpanelen med 3d tejp på en vit kortbas.

Skissen jag tolkade rätt så troget...


En närbild....


Nu har vi ÄNTLIGEN fått riktigt vintrigt här i Edsbyn. 
 Det har snöat hela dagen och det ska visst fortsätta ett tag till.
Riktigt skönt faktiskt, det blir så mycket ljusare av snön denna mörka tid av året.

Då var det söndag igen och jag hoppas du haft en skön helg då du kunnat koppla av lite :)

Tack för titten!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Finfint, den är så fin den texten och den fick ju jag också på ett av korten från dig! Jag gillar också plustecken, bra med en stämpel med det, fast hade jag haft det så hade jag säkert kladdat till det. Sammantaget ursnyggt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, så tacksam för din outtröttliga uppmuntran !!! Den betyder mycket mer än du anar!!! Tror du skulle stämpla plustecken och annat med bravur ja :)Jo jag gillar också min lovely Die... skulle vilja ha flera men dels är dom lite dyra och så vet jag inte var jag ska hitta dom. Ibland önskar jag att jag hade en sån Silouette Cameo...då kan du ju göra nästan vad du vill i olika stl. MEN jag tycker dom är dyr och jag är rädd att jag inte skulle fixa det iallafall med all dator hantering... Här snöar det nu igen så plötsligt har vi liksom vinter... konstigt vad det ändras snabbt :) Ha en bra dag!! Kram

      Radera
  2. Oh, I love how you nestled the diecut word! Fabulous take on the sketch!

    SvaraRadera