fredag 8 januari 2016

Lovely YOU

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det kommer MERA!!!

Ja men precis, TVÅ inlägg idag :)

Jag har gjort ett "må bra" kort som alltid är bra att ha på lager liksom....


Jag har stansat ut "lovely" med en Die och stämplat "YOU" med en text stämpel från Citrus Twist Kits. 


Det här kortet har jag gjort till TVÅ olika utmaningar faktiskt, det brukar jag sällan göra men nu passade det till båda tycker jag.

Det är till:

och



Hoppas ni har eller har haft eller får en skön fredag kväll med lite mys och god mat!!

Vi ses i morgon om du vill!!

Tack för titten!!

Kram Anna :)


24 kommentarer:

  1. stunning! i have no words for it other than stunning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! Maaike, you are the sweetest!!! Thanks♡

      Radera
  2. Helt underbart kort och vilken fin die, är den till en Big shot? (eller vad det nu heter). Så enkelt och snyggt, vad du är bra på detta! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så GULLIG Christel♡ TACK! ! Ja den Dien funkar i Big Shot och andra stans maskiner. Jag har en gammal Cuttle Bug, en GRÖN :-) DU är så bra på att göra mig glad! KRAM

      Radera
  3. CAS-tastic and AWESOME! Super striking card and thanks so much for playing along this week!
    Sarah xx
    Less is More

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks soooo MUCH dear Sarah!!! You made my day or it us acctually night here in Sweden :-) Anna xo

      Radera
  4. So perfectly CAS Anna! Love how your die cut extends beyond the card border. Thanks for joining us at CASology this week!

    SvaraRadera
  5. I'm a little late with my visit this time!
    This is simple yet fabulous!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    SvaraRadera
  6. Så så så sååååå snyggt!! Jag skulle vilja ha "you"-bokstäverna i ett löst alfabet - DET måste jag kolla efter. Undrar om inte Lawn Fawn har nåt sånt alfabet... *hmmmfåridéer* :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Om du bara visste hur glad jag blir!!!! Och vad roligt att JAG får inspirera dig en gnutta :-) kram

      Radera
  7. Fantastic card. Love your giant die cut word. Thanks so much for playing along at CASology.

    SvaraRadera
  8. Oh this looks awesome Anna! Love B&W!
    Thanks for joining Casology !

    SvaraRadera
  9. Very, very stylish make, so CAS and so effective. Love it!
    Thank you so much for joining us
    Anne
    "Less is More"

    SvaraRadera
  10. Another beauty, Anna! I love that you used a tall card for this and let the sentiment hang over the edge. So cool and crisp! Thanks for playing along again with CASology this week!

    SvaraRadera
  11. Anna beautifully CAS. Love your clean and crisp design witht he sentiment hanging over the edges. Thank you for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera
  12. The big loopy die looks great paired with the open you font of your stamped image. Super classy card, love it!
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    SvaraRadera