fredag 15 januari 2016

Det kommer mera - ScrapMuch? Sketch-y Friday

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja som sagt, det kommer mera här i bloggen idag!!

Det är ju äntligen FREDAG igen och det innebär en rykande färsk skiss från duktiga Laura hos ScrapMuch?


Jag vred på skissen ett kvarts varv åt vänster för det passade mina foton bättre :)


Foton på vår underbara Arvid som är på upptäcktsfärd med sin syster.
Bakgrunds papper från MME. Ramarna är Simple Stories "IAm" och så är även hjärta pappret under fotot. Övriga dekorationer minns jag tyvärr inte, dom har jag ingen förpackning kvar till. Guld orden är Thickers tror jag...





Ja nu har jag matat er med lite uppslag till scrap inför helgen och fram till slutet av månaden.
Kika genast in hos ScrapMuch? för ännu mer härlig inspiration av mina super duktiga DT kollegor och för att få mer information om utmaningen.

Ha en underbar helg med mycket mys nu!!

Tack för att du kikade in hos mig idag!!

Kram Anna :)



8 kommentarer:

  1. I love your take on the sketch...so pretty. Thank you for the beautiful message on my blog.

    SvaraRadera
  2. Ännu en jättefin LO, jag gillar ditt sätt att få foton i fokus och ändå så fina detaljer runt omkring, som man ser och ändå ser fotot. Kommer du till träffen i Bollnäs i slutet av februari? Ha en fin helg. Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!! Du gör mig så glad Åsa!! Tack ♡ Ja jag har anmält mig till lördagen!:-) Du också? Vore trevligt att träffas :-) KRAM och trevlig helg :-)

      Radera
  3. Vilken mysig layout med det fina bakgrundspappret, dom där dubbla & och allt annat, så gulligt alltihop (utan för mycket gulligull) så jag blir varm i hjärtat. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!!! Det blev lite mycket idag men det råkade bli samma dag för båda teamen jag är med i just idag... Så glad att du ändå hänger i och ger mig lite uppmuntran :-) Kram

      Radera
  4. This is LOVELY...especially those layered up ampersands. Also, the way you've used the frames. Always such a clever scrapper......& you inspire me, endlessly. THANKYOU!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh! Lizzy!!!Thanks so much♡
      The same to you my friend !!!

      Radera