söndag 24 januari 2016

Veckans Skiss #92

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har min goda vana trogen gjort en tolkning till Veckans Skiss även den här veckan.
Karin har gjort en jättefin men en för mig aningen klurig skiss så jag fick fundera lite innan det föll hyfsat på plats...
Men det är härligt med utmaningar tycker jag :)


Ett vackert foto på äldste sonen som min man tagit när dom var ute på vinterfiske i december strax innan jul.
 En sån där enkel sak kan tyckas men för dom står det högt på önskelistan.

Karins härliga skiss..





Det mesta jag använt är från Citrus Twist Kits Januari och December Main Kit utom dom guld glittriga Enamel dots som är ifrån Scrap och Ting.

Ja då var det söndag kväll och helgen lider mot sitt slut och i morgon startar en ny vecka med återigen nya möjligheter. 

Tack för att du tog dig tiden att hälsa på här idag !!

Ha det gott där du är!!

Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. En sådan underbart skön layout, jättefin tolkning av skissen och gult och grått är så fint tillsammans. Och vilken fin text du hittat. Det formatet blir så snyggt, ska kanske prova någon gång. Tack för att du alltid tolkar VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! Ja jag gillar gult och grått ihop och här passade det ju med fotot också.Texten är fån ett av pappren i januari kitet från Citrus Twist. Hela ena sidan har såna PL kort i olika färg och stl och den andra är svart/vit randig. Faktiskt roligt att göra i 8.5x11 formatet ibland. Det blir ett annat uttryck även om du tolkar samma skiss liksom... Tack för att ni är så duktiga i teamet hos VS att inspirera och fixa <3 Kram Anna

      Radera
  2. Fin tolkning av skissen! Gillar färgkombon, som jag tror att jag inte har testat. Det får minsann bli nästa utmaning till mig själv :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ni hade ju inspirerat så bra :-) Ja testa dom färgerna, inte så tokigt alls. Kram

      Radera
  3. Snyggt !!! härlig bild, o lite tänkvärt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du jsg blir så glad! Ja dom orden tål att tänkas på lite nu och då. Lätt att glömma bort dom små tillfällena i livet som ofta visar sig vara dom stora. KRAM

      Radera
  4. Snygg tolkning av skissen! Många fina små detaljer! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera