fredag 15 januari 2016

ARTastic Mid Month Reveal

Hej!

Idag är det dags för Team B att inspirera hos ARTastic Challenge Blog.
Kika genast in för att få en ordentlig input inför helgens skapande :)

För oss här i kalla Sverige ger månadens inspirations målning välbehövlig värme...


CRITERIA is a Summer theme

Och såhär tolkade jag det hela...


Fotot är på mina fötter där jag står och känner sanden mellan tårna och hur vågorna sköljer över dom vid Corona del Mar i soliga Kalifornien.
Verkligen "That Blessed Moment", jag LOVAR!!
Jag har inspirerats av stranden och färgerna i målningen. Craft papper till bakgrund för en sand känsla och mycket guld och lite gult för att få en solig och varm framtoning.




Guld doileyn, det glittriga snöret och kortet med text på har jag fått av min kära vän Lizzy, TACK!!
Dom flesta papper och övriga dekorationer är från mina tidigare Citrus Twist Kit.

Nu hoppas jag att du fått en hel del inspiration av mina DT kollegor och mig så du genast hugger in på den här somriga utmaningen!!

Ha det så gott där du är!!

Tack för titten!!
Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. So very beautiful...love the soft mixed media background.

    SvaraRadera
  2. Det var tur att jag gjorde min igår innan jag såg din, haha. Den är ju så härlig med färgerna och din bakgrund är perfekt eller precis så operfekt som det skall vara. En härlig känsla får jag av hela layouten. Morgonstund har guld i mund, det blev så idag tack vare dig! Ha en bra fredag, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var tur att du gjorde din för den är SÅ SNYGG!!! Blir så glad att du gillar den här är inte jätte ofta jag går loss såhär med en massa färg och kladd. Men kul det också ibland. Tack snälla för din otroliga uppmuntran som bär mig!! KRAM på dig<3

      Radera
  3. Snygg! Har tänkt våga mig på denna utmaning nu i januari... Får se om det blir något som går att visa... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!! Du gör mig så glad <3 Jaa!! klart du ska hänga på!! Och den kommer att bli outstanding som alltid när du är i farten. KRAM Anna :)

      Radera
  4. Ljuvligt fint!! Längtar sååååå till sol och värme!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Du!!! Ja idag har vi haft nästan -26C här!!! Då längtar man lite extra till värmen :) KRAM

      Radera
  5. Vilket härligt foto och du har fått till allt på layouten så bra med mysiga och soliga färger. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!! Carina du anar inte hur glad jag blir, TACK snälla rara du!!! KRAM Anna :-)

      Radera