lördag 2 januari 2016

Ännu mera CASology MERRY

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bjuder jag på ännu ett kort för CASology MERRY.

Ett färgglatt men enkelt kort så här andra dagen på året :)


Ni som kanske minns mitt första kort till den här utmaningen kanske också ser att jag här har använt bokstäverna som "blev över" då jag gjorde Chokladkortet.

Jag har målat lite slarvigt med vattenfärger som fick överlappa varandra på ett akvarell papper.
Sedan limmade jag dit bokstäverna och några paljetter.
Även om det är glada färger så är det enkel design och en HEL DEL "white space".


Ha det så gott kära vänner och tack för att du tittade in hos mig idag!!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. I love how colourful but simple your card is! Great card!

    SvaraRadera
  2. Så vårlikt och fint, vi går mot de ljusare tiderna, det tänker jag på när jag ser kortet. Ett underbart kort som gör mig glad. Och du, Grattis till dina vinster hos Hobbyword och Stuck?! Du är såå värd det, gläds med dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir att du blir glad av mitt kort!!! Det värmer ♡ Och tack snälla, det är ju roligt att få chansen att vinna :-) KRAM

      Radera
  3. Another fabulous card Anna! The soft water colors looks amazing!
    Thanks again for joining Casology !

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are so sweet!! Really appreciate your nice comments ♡

      Radera