tisdag 26 januari 2016

CAS(E) this Sketch #156

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

I helgen gjorde jag två syskon kort till den senaste skissen hos CAS(E) this Sketch.
Jag kunde inte bestämma mig för vilken färg och inte heller om kort panelen skulle vara torr embossad eller ej så därför gjorde jag ett av varje med samma motiv = syskon kort :)

Det första kommer här...


Färgen heter Peony och är faktiskt en av mina colorbloom sprayer från Prima. 
Jag sprayade lite i på ett litet plast fat och färglade med en tunn pensel.
Monterade det hela med 3d tejp på en matchande kort bas och skrev min text med min kära Dymo.
Stämpeln är en favorit från Tim Holtz.

Skissen jag tolkat ser ut så här...


Om ni är lite snabb så har ni tid på er till och med den 28 januari att göra en tolkning.

Tack snälla för titten, jag återkommer strax med lillebror till det här kortet :)

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Oh, this is so fun! Great take on the sketch!

    SvaraRadera
  2. GIGGLES! Just saw the blue cake one, too. Now, you must add a green, purple, yellow!!! LOL....not really. It IS a fun looking stamp that you could you a LOT I think, though! Lovely:):)

    SvaraRadera
  3. Jättefint på alla sätt, inte minst fotograferingen med porslinscupcaksen! Det är en fint stämpel den och du gör det så snyggt och perfekt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju så gullig!! Ja jag lånade den i porslin av Beatrice, tänkte det blev lite kul :) Nu har jag ätit god mat så jag nästan har magknip :) Kram

      Radera