måndag 4 januari 2016

Citrus Twist Kits - Sunday Sketch 12/27

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Hos Citrus Twist bjuder dom varje Söndag på en ny skiss och dom är allt som oftast alldeles jätte härliga att tolka.

Den här skissen var inget undantag kan jag lova:)


När jag äntligen fick tillfälle att sätta mig med mitt nya CTK December Main Kit visste jag direkt att jag ville göra något med det här blå prickiga pappret. 
Sen blandade jag upp med ett annat blått papper ur kitet , Vellum ur min egna gömmor och dekorationer främst i rosa och guld. 
Har även använt stämplar ur månadens kit, och lånade några ur tidigare kit också, som fick bli lite av min journaling.





Fotot är på min käre make då jag fångade honom, lite utan att han såg, då vi hade en liten utflykt till vattenfallet i närheten av vår stuga i Fjällnäs.

Igår bjöd dom på årets första nya skiss och jag hoppas att jag hinner tolka den när vi kommer hem från vår lilla semester uppe i just stugan i Fjällnäs.
Kika in där, vem vet du kanske också blir lite inspirerad att sätta tänderna i den nya skissen.

Hoppas allt är bra där ni är!!

Ta väl hand om er!!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin layout, gillar bakgrundspappret, titeln och den fina fotot. Vad ni har det vackert däruppe! Så snyggt med stänken och som vanligt är jag så imponerad av dina stämplar som blir så perfekta. Jag fattar inte hur du gör, jag bara kladdar, när vi träffas får du visa mig haha! Härligt att ni har det fint där i stugan! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi satt nog nästan samtidigt och kommenterade i varandras bloggar,haha :-) Som alltid lyser du upp med dina glada och snälla ord!!! Tack♡ Ja när vi träffas ska jag gärna visa hur jag stämplar :-) Inte för att du behöver någon hjälp men ändå :-) Ja det är underbart här uppe i Fjällnäs. Det är vårat vattenhål och här finns tid för vila och återhämtning liksom... Ha det gott kära du!! KRAM

      Radera