söndag 17 januari 2016

CASology - OPEN no2

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Som jag sa igår hade jag helt plötsligt flera ideér att testa till "OPEN" utmaningen hos CASology.
Här kommer nummer två och strax kommer nummer tre också :)


Det blev ett "Happbee" Birthday kort med en utstansad die-cut i form av en bit av en vaxkaka helt enkelt liksom. Skrev min titel med min skrivmaskin.


Då var kort nummer två redovisat :)
Jag återkommer inom snar framtid med nummer tre!!




Tack för att du tagit dig tiden att hälsa på här idag, vi ses kanske snart igen :)

Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Fint och snyggt kort precis som vanligt. Dessutom fotar du alltid korten så bra med fina bakgrunder. Njutning! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!! Tack, vad roligt att DU tycker att jag fotar dom bra!!! Du är ju foto proffs för mig så det gör mig jätte glad :-) KRAM

      Radera
  2. This is seriously clever - the use of colour, a punny sentiment and your geometric die cut make this a CAS beauty! So glad you joined us at CASology this week (again!)

    SvaraRadera
  3. Another clever take on the cue word, Anna! The sentiment is brilliant and I love the bright and happy card base. So glad you always play along with us! :D

    SvaraRadera
  4. Love how you interpreted OPEN in your card. Simply wonderful and CAS! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera