onsdag 20 januari 2016

CAS(E) this Sketch #155 no2

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer som utlovat kort nummer två till skissen hos CAS(E) this Sketch.


Har använt en torr embossing folder  i samma mönster som ett papper jag nyss köpt hos Jenny på Scrap och Ting :)


Såhär korta inlägg har jag nog aldrig lyckats med men nu börjar sängen ropa att det är dags att sova så jag får fatta mig kort :)

Tack snälla för titten!!

Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Läckert, vad du hinner med! Svart/vitt i kort är ju så fint också den där texten som sticker ut i färgen, så bra! Torr embossing folder, jag har en del att lära jag..... Ha en bra dag Anna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är gullig du!! Är inte så nöjd med dom här korten men det fick gå när jag faktiskt hade jobbat en del med dom :) (får nog redan titta tillbaka på mina pep-talk ord..) Ja visst men skapar ett relieff mönster med den foldern när du använder den i din stans maskin, Big Shot, Cuttlebug eller dylikt. Hoppas din dag också varit bra Kram Anna

      Radera
  2. Oh, another wonderful take on the sketch! I love the stitching you added!

    SvaraRadera
  3. Love this card! Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!

    SvaraRadera