torsdag 21 januari 2016

3 to Inspire 16/1 - Citrus Twist Kits

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort en tolkning av veckans 3 to Inspire hos Citrus Twist Kits  där jag använt mig av deras Main Kit för Januari. Ett lime grönt papper från December månads kit fick också hänga med.
Kompletterade med några alfabet från mina egna gömmor för att få ihop en av dom tre punkterna som gäller titeln..

1. 1 photo
2. handcut paper shapes
3. a large title using multiple alphas or words


Jag blev lite inspirerad av Brendas layout att använda trianglar.



Fotot är en närbild på min vackra Julros som min man överraskade mig med till första advent = KÄRLEK!! :)

Den talar nog rätt så bra för sig själv om vad jag gjort på den här layouten. 
Inga stora överraskningar liksom, haha :)

Vet Ni ?!
Imorgon är det FREDAG, tjohoo!!

Ha det gott kära vänner där ni är!!

Tack för att du tog dig tid att hälsa på här idag!

Kram Anna :)






8 kommentarer:

  1. Tack för kommentar i min blogg...
    snygg tolkning av 3 to inspire !!

    SvaraRadera
  2. Åh, denna är ju så fin, så vilsam på något sätt, lugn och glädje även dessa fina blommor, så gullig man du har. Så snyggt med de gula stänken som följer upp pappret också grön förstås. Och nu ser jag ju att du också använt cirkelstämplarna. Ha en härlig fredag, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Du♡ Ja han är gullig min make :-) Precis, här hade vi cirklarna igen :-) och grönt :-) Kram

      Radera
  3. Your page is so pretty and fresh...love the stitched triangles ♥

    SvaraRadera
  4. GORGEOUS! Love LOs of stuff other than peeps, sometimes. Those triangles....MWAH!!

    SvaraRadera