torsdag 7 januari 2016

CASE this sketch #153 - i sista minuten

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Dom har en så läcker skiss hos CASE this sketch den här gången.
 Jag har sett den lite här och där när jag vandrat runt i cyber världen och gottat mig i allt fint alla skapar så jag betstämde mig igår när vi kommit hem från Fjällnäs att iallafall försöka skapa något jag också.
Kändes lite ringrostigt men det resulterade i tre olika kort faktiskt till olika utmaningar.

Det ena kommer här..



Jag har komponerat ihop några stämplar från Technique Tuesday.

Och skissen som jag tok gillar kommer här....


Nu får jag allt rappa på lite här om jag ska hinna länka till utmaningen innan deadline...
Hej och Hå!! :)

Tack snälla du för titten!!

Ta väl hand om er, vi ses!!

KRAM Anna :)

4 kommentarer:

  1. Som vanligt så snyggt Anna, älskar dina kort! Jag ser fram emot fler nu när du är hemma igen! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina Du!! Dina ord värmer massor!! Känner mig lite off igen... Dessutom verkade inte detta kort alls gå hem där. MEN vad gör det om hundra år när allting kommer kring ;) Så nu bävar jag lite för att publicera mina andra två men har jag gjort dom så får det väl gå även om dom inte gillar dom , haha :) Fy vilken sur puppa jag blev :) HAHA! Kram på dig min vän

    SvaraRadera