onsdag 20 januari 2016

CAS(E) this Sketch #155

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja men visst har jag trillat dit och gjort en eller faktiskt två tolkningar till skissen hos CAS(E) this Sketch igen :)
Den var lite annorlunda men det var nog också därför jag inte kunde låta bli att testa mina idéer...

Här kommer det första...


Stjärnregn över födelsedags barnet :)


Ja det blev kort och gott det här!!
Återkommer strax med nummer två, på återseende!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Fin och rolig lösning, lite klurig skiss! Blått som himlen, gillar jag. Jag undrar om det möjligtvis kommer lite mer blått även inom scrapbookingen nu när det är "inne" i heminredningen. Vet du? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Nä jag vet inte.. kanske förresten för det har varit lite mer riktigt blå toner nu i mina kit från Citrus Twist.. Inte bara dom som går mer åt turkos eller mint. Kram

      Radera
  2. Oh, this is so fun! Great take on the sketch!

    SvaraRadera