lördag 20 juni 2015

Veckans Skiss #68

Hej!

Nu har vi firat midsommar och idag har vi ju till och med haft riktig sommarvärme här :)
Man får passa på och njuta av dom dagar som kommer av sommar då vi inte varit bortskämda med värme den här våren och sommaren.
Jag har iallafall lite inspirerad av det hela gjort en somrigt grön ( förvånad va....?!) LO till Veckans Skiss :)


Finns det något mer ljuvligt än doften av Häggen när den just slagit ut?! Det ger liksom en liten försmak av sommarens alla vackra blommor och härliga dofter. 
Tog det här fotot när Ulrica och jag tog en promenad en KALL försommarkväll, jag hade till och med MÖSSA!!! Men vackert var det och gott doftade det ändå :)

Här är den härliga skissen för veckan....

Veckans skiss:



Underbart gröna papper från WRMK och Reprint. Några gläsande paljetter och die cuts som jag färgat in själv med en grå Color Bloom Spray.


Titeln "Doften av försommar" är ett i hop plock av resterna från två olika alfabet. Några Enamels, 


Lite, eller MYCKET sytråds trassel och datum och namnet på Hägg på både Svenska och Latin.


Min brokiga handskrivna Journaling.....

Ja det var väl allt för idag tror jag :)

Hoppas ni haft en underbar helg och Midsommar!!!

Tack för att du kikade in och skriv gärna en rad eller två om du har tid och lust :)

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. Härligt att ni haft en fin midsommar och iallafall en fin väderdag. En härlig tolkning, grönt och vitt, mmmm. Vackert med fotono och wellumpappret och ja ALLT. Tack för din tolkning hos VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du:-) Ja jag flirtade lite med dig där med färgerna :-) kram

      Radera
  2. Oops! Reagerade på att mitt namn fanns med på Lo:n. Hihi, ja då var det ingen värme. Men vackert. Hade glömt de fotona. Tack för påminnelsen. Ska nog leta fram styvmorsviolen som vi hoppade i diket för :) Vackert som vanligt. Läcker "uttoning" med foton och vellum!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja leta fram lilla blomman :-) Mysig promenad var det trots kylan :-) Tack för dina fina ord ♡ kram

      Radera
  3. Ja, häggen doftar underbart! Jättefin och lite skir tolkning av skissen! Tack för att du är med oss på Veckans skiss denna vecka! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera