måndag 22 juni 2015

Gäst DT hos ARTastic

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag blev så GLAD när jag tidigare i vår fick frågan av Jane hos ARTastic Challenge Blog om jag kunde tänka mig att vara gäst DT hos dom i juni.
Det var med skräckblandad förtjusning jag tackade JA men jag är så glad att jag tog chansen och utmanade mig själv lite :)

Det är den här underbara tavlan vi ska inspireras av och så finns det en liten twist , du ska ha med fåglar och/eller trä dekorationer.


Här är min tolkning:


Jag har, som ni ser, inspirerats av färgerna och träbakgrunden. Jag har med fåglar både på pappren och som trädekorationer. Dessutom handlar hela layouten om vår yngste sons kärlek till just fåglar. Han kallar dom som titeln säger, "PIP PI" :) Här har han fått en alldeles egen liten påsk kyckling( i keramik) och han är så glad över den :)


Titel bokstäver är Thickers "daiquiri". Die cut dekos som du kan färga in själv efter behov.


Har använt Molding Paste med en stencil och sedan kladdat med lite olika ColorBloom Sprayer på mitt bas CS. Die cut dekorationerna igen och enamel shapes.


Skrev min Journaling på en Tag och stack in bland lagren av papper. Min lilla trä fågel :)

Det har varit en stor ära att få gästa ARTastic den här månaden. Tack snälla Jane för att du bjöd in mig :)

Hoppas du gör din egen tolkning nu och deltar i den här härliga utmaningen.

Tack för att du kikade in hos mig, det gör mig så glad!!

Ha det gott tills nästa gång!

Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Suverän tolkning. Färger och Pip Pi:isar :). T om på fotot! Perfekt! Härliga lager och läckert med både söm och häftklammrar. Like på den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK snälla rara :-) Det värmer ♡ Extra pirrigt med sånt här. ... Kram

      Radera
  2. Superduper tolkning!! Du har fångat temat och färgerna perfekt. Du är sååå bra :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!!! Tack vad du är gullig Carina!!!! Det behövde jag , KRAM ♡

      Radera
  3. Den är ju så fin Anna och vilken fin presentation av dig med bra valda layouter! Stolt vän, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket snälla gulliga du!!! Det betyder så mycket det du säger ♡

      Radera