måndag 29 juni 2015

En Liten Butik - Juni månadstävling

Hej!

NUUU!!
Har jag äntligen satt tänderna i Cissis härliga skiss i En Liten Butiks månads tävling.
Jag har planerat och funderat över dom olika kriterierna som ska finnas med : turkost + glittrigt+ födelsedag....

Det slutade såhär....


Ja det turkosa är ju slående uppenbart kanske :) 
Det glittriga hittar ni på fotoramen som fotot sitter uppå OCH i den glimriga turkosa ColorBloom Sprayen faktiskt.
Födelsedags temat syns nog rätt bra det också tror jag.
Det borde innebära betyg GODKÄNT iallafall :) haha!!


Jag gick loss lite på ett PL-kort från kitet jag mestadels använt, "ColorChaos" Bella blvd. Här ser man NÄSTAN att det glimrar i misten jag sprayat på min bakgrund :) Några blanka fina Enamels...


Titeln och Journalingen handlar om Astrids glädje över att det är HENNES marsipanros på tårtan idag :) Lycklig tjej!! Titeln är Thickers "RootBear Float". Vissa bokstäver har tagit slut så jag fick improvisera lite... haha!!


Många lager av papper blir det.... och så den sedvanliga sytråden då :)


Kan ni begripa att ungen fyllde FYRA år nyss!!??
Ja det är väl bara att följa med på resan antar jag....
Här syns faktiskt glittret på fotoramen riktigt bra, svårt att fånga glitter och guld på foton tycker jag.
Apropå guld så kikar ju en guldfärgad Doilie från Crate Paper "openbook" fram lite här också.

Den härliga skissen...


Det var på håret men jag hann med utmaningen hos En Liten Butik den här gången också. Har deltagit där varje gång i ett drygt år nu om jag minns rätt. 
Det kan man väl nästan kalla en tradition va?! :)
Är så glad att ni ordnar och grejar så vi här ute har lite utmaningar på svenska också!!
TACK!!

Ha det så gott nu där ni är!!

Tack för att du hälsar på hos mig, det är så roligt!!

Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. En underbar layout som vanligt Anna! Och vilket kärt foto på lilltösen! Papperna är så perfekta i placering och färger. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kraaam på dig vännen! Vad GLAD jag blir :-) Ja det blev ett härligt spontant kort. Kram

      Radera
  2. Du får mycket väl godkänd av mig! En jättesnygg tolkning av min skiss! Och tänk att du varit med och tävlat med oss( En Liten Butik) så länge. Hoppas du hänger på Malin/Misons tävling nu i juli också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Så bra då :-) Tack!!! Ja jag ska försöka få till en tolkning där :-) kram

      Radera
  3. Vilket engagemang Anna, tack tack tack! Du får ett litet något extra i din sista beställning när den packas :) //Lotta En liten butik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! !! Det är ju NI som är engagerade! !!! Tack! !! Kram Anna :-)

      Radera