söndag 21 juni 2015

CASology - Kids no1

Hej!

If you dont use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort två bidrag till veckans ord hos CASology och här kommer mitt första...


Jag har stämplat "bus frö" på kort basen och sedan gjort ett till kort som jag stansat ut en cirkel ur. Stämplade "grattis" och dekorerade med olika Enamels. Monterade det kortet på kortbasen med 3d-tejp.


En lite annan vinkel på det hela :)




Ja vi ses snart igen om ni orkar hänga med mig lite till :)

Tack för att du kikade in :)

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Anna, what a great CAS layout and fun, sparkly enamel dots to accent it all! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag gillar dina kort, alltid så snygga, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan konsten att göra mig glad du min vän!!! :-) kram

      Radera