fredag 5 juni 2015

Allt Om Scrap - Grand Finale

Hej!

Ja då var det dags, det sista bidraget till Allt Om Scrap..... Känns lite sentimentalt faktiskt.
Förstår att det nog känns så för Er som haft hand om det hela i alla år tidigare också. 
Men allt har sin tid.......

Månadens och den sista utmaningen gällde att skapa något med djurmönster.
Och det har jag också gjort, jag har ett fin 6x6 block från Prima Marketing (tror jag) med papper med olika små djur på.
Med dessa har jag skapat ett så kallat "Shaker Card".
 Har sett flera DIY med sådana nu den sista tiden men aldrig gjort något förut så det är väl på tiden kanske :)


Det blev ett dop kort som jag gjort på beställning, kul!!!
Namnet är Thickers "gold foil" bokstäver. Ett turkost organza band och snöre ur mina gömmor. Själva shaker rutan är från en förpackning med dekorationer. 
Allt går att använda som sagt.... :) 
Det var väldans svårt att fota kortet för det blänkte i plast rutan hur jag än gjorde, nåja det får gå ändå.


Härliga knappar i lite olika färger som jag tagit upp ur pappren, lite lin garn som jag knöt i en av knapparna. Skrev med skrivmaskinen "På Dopdagen".


Här har jag spridit ut innehållet i kortet så ni ser vad jag stoppat i för smått och gott. Dom färgade små cirklarna har jag punchat ut med min lilla hål punch :)
Det stämplade motivet/texten i rutan är ett utdrag ur en fin sång med en text som vi alla behöver höra lite nu och då.

Kom ihåg det!!!

Tack för att du hälsade på mig här idag, skriv gärna en rad eller två om du har tid och lust!!

Ha det gott där du är!!

Kram Anna! :)





6 kommentarer:

  1. Men, vilket fint och skojigt dopkort, så läckert med alla färger, knappar och "grejor". Vad påhittig och duktig du är, ojojoj...... Kram Och tack för att är med på sista utmaningen hos AlltOmScrap!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ville inte göra det för gulligt men ändå lite lekfullt. Tack snälla du! Vi satt här och kommenterade varandra samtidigt ttror jag :-) Kram

      Radera
  2. Så gulligt! Verkligen ett superfint och kul kort!! Tack för att du var med och tävlade med oss på AOS!

    SvaraRadera
  3. Man blir på bra humor när man tittar på ditt kort. I love it. tack för att du tävlade med oss på AOS

    SvaraRadera