onsdag 10 juni 2015

Veckans Skiss #67

Hej!

Tjo Hoo :) Veckans Skiss var det här !!!

Den här veckan är det känt folk som ritat skissen IGEN och det är så roligt :)
Tack Åsa för den inspirerande skissen och tack hela teamet för era smittande härliga inspirations LO.

Så här tänkte jag efter lite spånande, jag lånade lite här och där ;)


Jag tänkte mig nog något mer avskalat från början men.... ni som känner mig vet att det lätt blir ALLT eller INGET, så avskalat var väl att ta i men jämför ni med gårdagens inlägg är det här nästan CAS, haha :)

Här är den mysiga skissen, tror ni ser den ganska väl i min tolkning.... 



Taa Daa!!! När bilderna.......






Fotot är från förra sommaren när vi besökte Gotland. Vi hade några ljuvliga dagar där och åkte in till Visby några kvällar. Det finns så fina gränder där och här föll kvälls solen så fint så det förtjänade ett förevigande.
Bakgrunds pappret är från Reprint och resterande papper från ett WRMK kit "Farmers Market".Även cykeln och vind snurran är från kitet. Några Enamels från MME.

Så där ja!! 
Nu är det din tur att tolka :)

Hoppas din dag varit god.
 Vi har firat vår Beatrice som slutat 9:an, och därmed grundskolan, idag och vi hade faktiskt sol och rätt ok temperatur :)

Tack för att du hälsar på hos mig!!

Ha det gott tills nästa gång vi ses!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Helt ljuvlig och jag gillar färgerna och stämningen JÄTTEmycket. Gotland är fint, det är Skåne också, haha! Tack för tolkningen till VS, det är ni som tolkar som gör VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min vän! Såg du att jag bla. lånat vind snurran av dig :-)? Hoppas ni har det bra på båten och att vädret är bättre nu då. Ja Skåne är också vackert, har varit till Malmö, och till Ale stenar bla. faktiskt :-) Hälsingland är också väldigt vackert med sina blånande berg och dalgångar..... men man blir lite hemma blind.... kram

      Radera
  2. Härlig LO, Sam vanligt. Gillar verkligen hur FU fått ihop färgerna. Den andas lugn och harmoni, säkert som det var just i den gränden. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll och gullig du Carina!!!! Tack ♡ kram Anna

      Radera
  3. Jag gillar din tolkning av min skiss! Det är en lugn och finstämd LO. Jättefint färgmatchat med fotot. Snygg cykel! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad du gör mig glad!!! Behövde det nu :-) kramar

      Radera