lördag 6 juni 2015

Veckans Skiss #66 - När jag blir Vuxen

Hej!

Den här veckan är det ännu en scrap vän som har gjort skissen hos Veckans Skiss.
Det är Maria som gjort den här härliga och inspirerande skissen.


Jag har gått och funderat lite hur jag skulle ta mig an den under veckan och till sist blev det en ganska trogen tolkning men med lite olika storlek och form på mina "rutor" :)


Alla papper och stickers utom fotoramen är från mitt Bella blvd "color chaos" kit. Fotoramen är ur ett set med flera ramar från Pink Paislee "secret crush". Lite sömmar här och var med min symaskin som vanligt :) En till trotjänare är några stänk av Color Bloom Spray.


Klippte till en liten banner och sydde lite och satte fast några häft klammer och ett litet epoxy stickers hjärta från Kaiser kraft. Så söta !!!


Stickers från mitt kit och ett till sånt fint epoxy hjärta dessutom några runda såna stickers också. Dom är nästan som enamel dots fast tunnare.


Texten till vänster är ett från ett klippark från samma kit som dom övriga pappren. Skrev min Journaling om min dotters drömmar om att bli vuxen med skrivmaskinen. När man är fyra år har man lite annorlunda önskningar än vid fyrtio... 1: Baka med riktig deg, 2: Cykla på stora vägen till förskolan, 3: Vill ha trampor på min cykel och cykla till moster Eva. :) :) :)



Titel bokstäverna är också från pappers kitet, synd att dom snart är slut....

Ja det var min tolkning av den här ur mysiga skissen, TACK Maria!!
 Hoppas du gillar den... 

Än hinner du också göra din tolkning av skissen, deadline är först på måndag :)

Tack för att du tittade in hos mig idag!!

Ha det gott!!

Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. Åh vilken sockersöt layout, så fint och samstämt alltihop. Så roligt att dokumentera dessa underbara saker som barn uttrycker. Jag som först började med denna hobby när mina barn var vuxna ångrar så att jag inte skrev ner allt, men tänkte inte så då. Du kan vara glad över skatten du lämnar vidare till dina barn. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:-) Ja den blev väääldigt ROSA! Passade fotot liksom, har använt lite av din lila sytråd bakom fotot och rutan m blomman, perfekt i färg mot astrids mugg:-) Tack! Jag har också varit dålig på att skriva upp särskilt med dom äldre barnen. Nu blev det för att jag genast skrev ner det och kom på att använda det direkt :-) Kram

      Radera
  2. Ljuvlig tolkning av skissen i min favoritfärg... :-) Härliga detaljer som vanligt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera