fredag 19 juni 2015

ScrapMuch? - Sketch-y Friday with Team A

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Vet ni vad?!
Idag är det fredag och Midsommarafton här i Sverige OCH....
Det här är mitt allra första uppdrag som DT-medlem hos ScrapMuch? 
Jag tror inte jag behöver säga att jag är lite uppspelt :) Det är en ära att få vara en del av dessa talangfulla kvinnor.

Det är, som alltid en super härlig skiss Laura har gjort åt oss att tolka och jag är så spänd på att se DIN tolkning av den, så häng på nu !!

Skissen......



Och min tolkning, där jag vridit på skissen 90 grader åt vänster för att det passade mina foton bättre...


Fotot är från förra sommaren på min kära vän Maggan och vår yngsta dotter. Astrid är väldigt förtjust i henne och vill gärna ockupera henne själv när vi träffas. Tråkigt nog så bor vi många många mil ifrån varandra då dom bor i USA till vardags. Så vi njuter dess då mer när vi träffas.


Chipboard dekos från bla. "Me And My Big Ideas" , Crate Paper "open book" och "Becky Higgins" och så lite Sytråds trassel :)


Guld glittrig titel från Thickers. "This" chipboard skylten är Heidi Swapp. Doiley från Crate Paper "open book". Enamels från lite olika tillverkare.


Papper jag använt är lite blandat från ett WRMK kit "farmers market" och Bella blvd "color chaos".
Några stänk av två olika Color Bloom Spray.

Så där !!
Då har jag publicerat mitt första DT uppdrag någonsin och det allra första för ScrapMuch?

Nu hoppas jag att alla mina scrap vänner hänger på och tolkar så det ryker!:)
Jag är så nyfiken på era ide'er!!

Tack för idag, vi ses snart igen!!

Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. Det är ingen dålig debut, helt ljuvlig layout med så fina färger ihop med fotona och go känsla. Vad fint du klippt pappret med texten också din egen handstil förstås, like! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla gulliga Christel :-) Jag blir så glad och varm i hjärtat!!! Kram

      Radera
  2. Beautiful layout Anna, love your layering and textures! Great colour combinations too! Fabulous!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww Sandy!!! Thank you SO MUCH!! It means a lot to me :-) Make me happy!!! :-)

      Radera
  3. Such a great take on the sketch, love the colour sand glittery accents and the sweet photos too!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much dear Laura:-) Means so much your nice words :-)

      Radera