måndag 29 juni 2015

CiLi in Papers juni månadstävling skiss1

Hej!

Efter många funderingar och lite huvudbry
 kom jag ändå till skott med skiss1 hos CiLi in Papers.
Trodde jag skulle få ge upp men så dök inspirationen upp och jag följde skissen väldigt rakt av :)


Papper från ett MME kit "On the Sunny Side" Stickers från Echo Park "Scoot".
Fotot är på Arvid förra sommaren då han inte gick än men KLÄTTRADE hela tiden :)
Stolt kille som tagit sig "plätt lätt" upp på bordet :)

Maries så jättemysiga men kluriga (för mig) skiss...


Några bilder på lite närmare håll som vanligt...





Bokstäver är Thickers "Amy Tangerine"


Blev lite inspirerad av Marie "Sockergrynet" att göra en LO i 8.5x11 format. 
Tycker det är roligt att göra olika storlekar, utmanar på olika sätt liksom...

Då så var det gjort :) 
Varför ska det vara så svårt att komma till skott ibland fast man tok-gillar skissen?!
Kanske just därför... rädd att sabba den liksom... ?
Nåja nu är skadan redan skedd isåfall ;)
Och som en klok kvinna jag känner ( läs ÅsaJ) myntat en gång - "det gäller ju inte världsfreden heller"

Tack för att du tittade in idag !!

Ha det så gott!!

Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. Heehee! I don't know WHY you worry so...it looks great:) Especially the stitching & that bottom cluster! These boys do LOVE to climb, don't they? I'm like you, it's nice to change page sizes, just to 'challenge' oneself [HUH! As if we really need it!!!]. Love this sketch....... I'm hanging out 'til the next month's start to come but thought I might get back to doing the current CSI one tomorrow. We'll see....maybe I should do the housework instead??!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh lovely You!!!! I know it is stupid of me think this way LOL!!! Don't worry about the housework it will be there tomorrow too... hugs Anna :-)

      Radera
  2. AAaahh, men så fin och gullig! Du sabbar aldrig någon skiss Anna! Vilken underbar sol du hittat, allt är så snyggt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så gullig du!!!! Nä jag jobbar på det :-) Solen är med i kitet som finns hos Scrap&Ting. MME on the sunny side. Härliga Christel och Anna färger där. :-) Kram

      Radera
  3. Härlig LO i glada färger på fina Arvid.
    Jag gillar också den här skissen men är rädd att jag inte ens hinner komma till skott. MEN jag kanske gör den ändå, utom tävlan så att säga. Kram :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad du är snäll!! Man kan inte hinna alltid ju! Men du är ju snabb när du väl får möjlighet att scrappa :-) Ikväll kanske? ;-) kram

      Radera