måndag 29 juni 2015

Paper Issues - Ett sommar kort

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column  :)

Jag har gjort ett super somrigt kort till en utmaning hos Paper Issues.
Klicka på länken ovan så hittar du mer om dom olika kriterierna :)

Här är mitt somriga och färgglada kort....


Papper från Pebbles "the best of". Die cuts som jag färgat in själv från Heidi Swapp.
 Vellum och lite symaskin söm. Ett rosa stjärna gem från Ikea.
 Har gått loss lite med min häftapparat också :)
 Jag såg grund ide'n till kortet hos Bella blvd bloggen igår då jag surfade runt lite efter inspiration.


En lite annan vinkel då min lager av papper/dekorationer syns bättre. Har använt 3d tejp.


En cirkel i Vellum under stjärnan också. Mumsiga sommar färger tycker jag :)

Ja jag tror jag har uppfyllt kriteriet om att det ska vara något som har med sommar att göra :)

Återkommer inom kort med en Layout till en utmaning som löper ut I MORGON!!!

Tack för nu!!

Ses snart igen!!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh, glädje, glädje, härligt kort och så skickligt gjort! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och DU! min kära vän ger mig så mycket glädje!!!! TACK ♡

      Radera