onsdag 3 juni 2015

BINGO hos Scrap & Ting

Hej!

Jag har gjort ett bidrag till Scrap & Tings månads utmaning, en bingo bricka, sååå roligt :)


Jag gjorde ett kort och följde raden
EMBOSSAT, GULD, VIMPLAR


Embossade det turkosa stämplade motivet, guld bokstäver och på pris rosetten och en stor vimpel och några små på pris rosetten.
När jag tittar efter så har jag ju faktiskt nästan använt mig av HELA brickan av bara farten :)
Undrar om man får stil poäng då ;) ?!
Fattas bara ränder och knappar....


Några metall charms som är lite speciell till mottagaren... Papper från Prima Marketing som var i goodie bagen från Scrap & Tings ett års kalas :) Det turkosa med prickar är Echo Park "dots". Stämpel från Pink Paislee och prisrosetten är från Crate Paper "open book"


Bokstäverna är från Thickers. 
Den fina spets kantade Vimpeln har jag fått i en liten goodie bag från min vän Ulrica,TACK!!

Häng på ni också på den här roliga utmaningen!!

Tack för idag kära Ni!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Tack för din superFINA tolkning! :)
    Lycka till i tävlingen också :)

    SvaraRadera
  2. Fint pastelligt kort också bryter de små fina charmsen av. Det blir en glad mottagare! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja den som skulle ge bort kortet gillade det iallafall :-) Hoppas att den slutliga mottagaren också tycker om det :-)

      Radera