torsdag 11 juni 2015

CASology - Graduation

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckan är det passande nog examens tema hos CASology.

Jag har gjort ett Tag- kort i enkelt svart och vitt....
( Visst nämnde jag att jag är lite ALLT eller INGET igår ?! )


Det är en ficka fram på kortet att lägga en liten , eller stor, summa pengar i eller kanske ett presentkort.


Att ta examen är ju både ett stolt ögonblick och ett "tummen upp" tillfälle :)


Ett svart/vit randigt band som pricken över i liksom :)


Ja det var det jag hade att visa idag!

Återkommer alldeles snart med en för mig JÄTTE rolig nyhet......


Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. This is clean, crisp and fabulous, Anna! Love that striped ribbon and the pocket is such a clever idea! Thanks for playing along with CASology this week!

    SvaraRadera
  2. Anna, I love the sewn edge and the pocket for a gift card or money...such a classic, clean and classy gift tag for a graduation! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
  3. Thank you dear Judy!!! You make me so happy!! :)

    SvaraRadera