tisdag 23 juni 2015

Challenge YOUreself - Anything goes..

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort ett bidrag till månadens utmaning hos Challenge YOUreself  ("våran" ÅsaJ är ny DT där ,YAY!) där kriteriet är "Anything Goes".... Lite svårt men även lite roligt. Jag hittade en härlig skiss jag inspirerats av på Pinterest och skred till verket!! :)


Fotot är på mig och min äldste son nu på midsommarafton. En liten "SELFIE" på honom och mig :) Är så glad och tacksam att han bjuder på sig själv och ställer upp på lite tok och tar en selfie då mamma kramas lite, trots att han snart fyller 20, kärlek!!
Det förtjänade en alldeles egen layout tycker jag :)
Skriver om just det i min Journaling....


Underbara glada papper från WRMK "quoted" som även innehåller dekorationer och bokstäver = GILLAR!!!


Grundade mitt CS med lite ColorBloom Spray. Sytråds trassel under fotot, gillar det mycket just nu :)


Några av dekorationerna från kitet och Enamels, en annan favorit :)


Handskriven Journaling passade bra till en sån historia tänkte jag....


Fler dekosar från kitet . "Friday" stickers från Heidi Swapp. Blev i vanlig ordning några sömmar med symaskinen också :)

Jag är så glad för den här utmanings bloggen för nu blir det faktiskt av att scrappa foton då jag själv är med eller till och med på bara mig. Jag är ju en del av våra barns minnen som kan vara värdefulla att bevara trots allt....

Nu är det din tur att anta utmaningen...




Tack för att du tog dig tid att hälsa på hos mig idag!!

Ha det gott där du är!!

Kram Anna :)



16 kommentarer:

  1. Such a great photo! I love the happiness felt here on your beautifully designed page! Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month!!!

    SvaraRadera
  2. It's so true - it's so important to document ourselves as well as the family - we're part of the journey too! You look waaaaaay too young to have a young adult of a son! I do love those big banner shapes under the photo. I am going to do this idea soon. I keep seeing it and saying I love it, but have not tried it yet! And the stitching looks great...I haven't tried the colour bloom sprays. I've told myself NO MORE SPRAYS until I finish those I have sitting in my scrap room!! We shall see.....:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Lizzy for your lovely words :-) You always brightens my day up ♡

      Radera
  3. What a sweet snapshot of you two. I really like your central focus of this layout. Nice!

    SvaraRadera
  4. Så läcker och vilket härligt foto på er två! Att få känna kärlek från sina vuxna barn är en stor lycka! Jag gillar det där upplägget med dekorationer uppe och nere och ser att ju igen har två foto ovanpå varandra, det är så dekorativt, får jag nog ta efter haha! (om jag får min skrivare att funka). Jag har också tolkat, visar imorgon! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du! Ja det är speciellt!!! Har sett att bl.a EmmaW har gjort så med sina foton ibland så jag ville testa så testa du också :-) Om tekniken är på din sida då förståss :-) Min skrivare börjar bli gammal och sliten tror jag men hoppas den håller ett tag till. Borde försöka planera lite och skicka in för framkallning men det blir aldrig av. .. Skulle vara kul att få lite olika format på sina foton också. .. Kan inte sånt så bra. Ser fram emot att få se din tolkning :-) KRAM

      Radera
  5. This is great! Love how you matted your photo with another photo. So fun!! So glad you joined us at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin layout och för att inte tala om fotot! Så himmelens fint och barnen OCH du kommer att få njuta av det länge till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!!!!! ♡ Du gör mig så glad nu :-) kram

      Radera
  7. This page has a light, airy feel to it and it is adorable! Love everything about this layout! Thanks for joining our challenge this month @ Challenge Yourself!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!!! Thanks Lisa you make me so happy :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  8. love everything about this, all the layers of mist and strings, staples and papers! Fab! Kate (Challenge YOUrself)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Dear Kate! ! Hugs Anna :-)

      Radera