måndag 15 juni 2015

CiLi in Papers - S´mores

Hej!!

Hos CiLi in Papers bjuder dom på två olika skisser i månadens utmaning. 
Jag har gjort en tolkning till skiss nr2 den här gången , hoppas jag hinner med nr1 också innan deadline :)


Jag har använt papper från MME "Collectables" och "follow your heart". Ramarna är Crate Paper "open book".

skissjuni2

Ja ni ser ju själva att jag har följt skissen nästan rakt av :) Så snygg skiss!!!


Die cut dekos som du kan färga in själv efter tycke och smak från Heidi Swapp. Jag har färgat in mina med olika Color Bloom sprayer som jag droppade på ett litet plast lock och tog sedan färgen därifrån med en make up svamp och färgade in dom.


Figur klippte ur den här vimpeln ur ett av MME pappren. Häftade lite med min häftapparat och sydde en söm med min symaskin.


Handskriven Journaling och några paljetter. Titeln "S´MORES" är från ett set med flera olika ark i olika färger från Simple Stories "Snap". Journalingen är följande "Så här söt, fin och KLADDIG!! blir man när man festar loss på S´mores. Mumsigt gott är det"


Chipboard cirkeln med datumet på är från ett dekos set från Heidi Swapp. Längst ner ett kluster med en bit av den del av papret du skär bort och slänger och en spillbit och en die cut jag färgat in ur samma set som dom tidigare. Fick med lite sytråd och en häftklammer också..... ;)


R - REMEMBER är ett PL-kort från ett klippark , MME, som jag trimmat ner för att passa i ramen. Samma die cuts igen som jag färgat in som dom jag pratade om tidigare. Flera paljetter också :)

Jag fick förresten nyss veta av min vän Ulrica att jag vunnit lottnings priset för maj tävlingen hos CiLi in Papers , TJOHOOO!!!! 
Så sätt igång och gör en tolkning till någon eller båda skisserna för nästa månad är det kanske din tur att vinna omröstningen eller lottningen :)

Tack för att du hälsade på hos mig idag!! 

Kram Anna :)


2 kommentarer:

  1. sMORE`s. Mmmm.. Vilken suverän matchning av papper och Astrids blus! Ljuv LO utan att vara puttinuttig. Kram!

    SvaraRadera