tisdag 2 juni 2015

Citrus Twist Kits - Sunday Sketch

Hej!

Nu har jag gjort något nytt igen, lär mig nya saker hela tiden genom denna underbara hobby!!
Jag har laddat upp min tolkning av Citrus Twist Kits Sunday Sketch i deras fina galleri.
"No big deal" tycker ni kanske MEN det är det för mig :)

Det är kära Emma Wood i CTK teamet som har tolkat skissen från deras sida och jag har inspirerats av både skissen i sig och hennes underbara tolkning.

Så här gjorde jag....


En LO i 8,5x11 format.

Och så här ser den mysiga skissen ut...

11152697_10200281191388627_889731063453702715_n

Emma valde att utmana sig själv att använda lila så då gjorde jag också det. Jag hade ett perfekt foto på vårens första Krokus som jag har redigerat lite i en app jag har på min mobil telefon.

Närbilderna......





Det lila pappret är DCWV "chic chat". Det gröna är baksidan på ett jätte gammalt papper från Crate Paper. PL-kortet under fotot är från WRMK och det vita med guld plus tecken är ur ett 6x6 block från MME. Dekos också från MME. Jag har stänkt med två olika Colorbloom Sprayer och sytt några sömmar med min symaskin också :)

Jaha, då var det avklarat :)

Jätte roligt att du kikade in hos mig idag!!!

Ha det gott!!

Kram Anna :)


2 kommentarer:

  1. Åååhh, vilken helt underbar layout, jag hejar verkligen på dig! Så samstämt och fint alltihop! Du är bra du..... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå!!!! Du gör mig sååå GLAD Christel!!!!
      Du är så bra!!! Kram

      Radera