tisdag 30 juni 2015

My Creative Sketches och Paper Issues

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Hos My Creative Sketches har dom, som alltid, en fin skiss att tolka den här månaden.
Jag har gjort en LO till den i kombination med en utmaning hos Paper Issues då jag har använt mig av deras Free Printables som är super härliga. Min skrivare ville inte samarbeta när jag skulle skriva ut dom så texten/motiven blev lite grå-svarta MEN det gjorde inget tycker jag faktiskt så jag använde dom ändå...


Papper från mitt Bella blvd kit "Color Chaos" och så dom "free printables" från Paper Issues.

Den läckra skissen...


Följde den rätt så troget, lade bara till en bård av stjärna pappret :)


Färglade delar av dom utskrivna korten med vattenfärger och monterade dom med en varsin matta av likadana papper i olika färger.


Chipboard bokstäverna i titeln är från ett Crate Paper ark.


Journalingen skriven på Vellum med min skrivmaskin MED stavfel och glömda mellanslag.... :) Enamels och så flikade jag in namn etiketten från ett av mina papper, tyckte den passade in där då...
Och ser ni, jag KAN faktiskt byta tråd i min symaskin, tro det eller ej!! Den fick bli turkos här.


Stjärnor utstansade i olika färgad CS. och Enamels.

Ja det var väl allt!! 

Hoppas ni haft en härlig dag , nu ska jag strax avsluta min dag så jag kanske är pigg imorgon bitti vid 5.00 när dom små barnen oftast tycker att det ÄR morgon till mammans stora förtret...

Tack för att du tittade in idag!!

Kram Anna :)


7 kommentarer:

  1. Pretty thread colour!!! Love the watercolors on the cards & that is another NICE sketch to follow! I really like the stars...they are cute :) 5am! Whoa! That is EARLY....I am soooo glad those days are gone!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Lizzy!!! Always brightens my day :-)

      Radera
  2. is a....SILLY word thingy!!!!!

    SvaraRadera
  3. Underbar layout med så många härliga detaljer. Jag måste nog kolla Paper Issues, alltså man kan skriva ut kort själv där? Det kan man nog på fler sidor, men jag har aldrig gjort det. Fint att du färgat dom sedan. Ha en härlig sommardag idag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)!!! ja kolla där vetja!!! Ja dom erbjuder free printables och free cuts en gång i månaden eller så... Dessutom har dom mååånga olika utmaningar som i sig har flera kriterier att välja bland. Skulle ju vara praktiskt om jag kunde skriva ut ordentligt också bara... :) Ha det gott du med i sommaren :) KRAM

      Radera
  4. Men alltså!! Tokgillar alla färger på den här LOn och snygg är den också :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ♡ Storkramen på Dig min vän! Det värmer verkligen ♡ kram

      Radera