onsdag 17 juni 2015

Scrap och Ting - IGEN!!

Hej!!

Jag kom verkligen igång med den härliga Bingo brickan hos Scrap och Ting kan man säga, så det blev ett bidrag till här...
Ett dopkort jag fick en beställning på för några dagar sedan blev det :)


Jag har liftat ett kort jag hittade hos Bella blvd bloggen för ett tag sedan.

Jag följde den diagonala raden : glitter, prickar, färg
Flera av mina papper är GLITTRIGA och även PRICKAR hittar ni där. Jag har målat bokstäverna först med vit FÄRG för att sedan dutta med ColorBloom Spray FÄRG på dom för att få den kulör jag ville ha. Då hade jag fyllt min Bingo rad :)



Den vita virkade blomman (+många fler) har min fina mamma gjort till mig :)


Har stansat ut olika runda former som jag satte bokstäverna på. Sydde ett varv runt varje ruta.


Baksidan på kortet som har en liten utskuren flik som stängning.


Insidan....


Dom här paprena känner åtminstone min vän Sylvia igen om hon ser det här :) 
Det är ett 8x8 papperpad från DCWV " Nanas Nurcery" som jag köpte hos "Sylvias ScrapCorner"
för X-antal år sedan. Jag är så glad att jag har det kvar för jag älskar färgerna. Och mönstren på pappren är nästan up-to-date igen ju :) 

Nu så lovar jag att jag ska sluta spela Bingo för den här gången iallafall ;)

Tack för idag kära ni!!

Kram Anna :)


4 kommentarer: