söndag 27 december 2015

Veckans Skiss Julutmaning

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Igår stal jag äntligen åt mig lite scrap tid och då passade jag på att göra en tolkning av Veckans Skiss Julutmaning

Det är en skiss som Christel har gjort och en Bingo bricka som Carina har grejat och dessutom är det färgerna vinterblått och vitt som gäller.
Inte bara alltså, men jättekul!!

Jag följde mellersta vågräta raden med 
Färgstänk, Metall, Tag


Ett kort på vår fina Martha när hon hjälpte mig att binda kransar till Julförsäljningen på kyrkan den första Advent.

Skissen som jag vände upp och ned och Bingo Brickan...

 






Papper med två vinter blåa toner och vitt från serien "Jack Frost" American Crafts. 
Blå färg stänk, Häftklammer  i Metall och en "Tag" !!
Hoppas jag inte glömt något nu :)

Jag hoppas och tror att julen varit god och att ni får några fina sista dagar nu innan året är slut och vi får välkomna ett alldeles nytt år med nya möjligheter!!

Tack snälla ni för titten!!!

Ta väl hand om er!!

Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Jättefin tolkning av vår julutmaning! Tror minsann du fick alla rätt :-) Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du!!!! En härlig bingo bricka du har fixat. Du kan du!! Så roligt att du är en av det härliga Design Teamet hos VS!!! Kram

      Radera
  2. Vilken enormt fin tolkning, så roligt att du vände på den, blev såååå bra. Vilka fina papper du hade i färgerna, svår färg upptäckte jag, också att du använder pappret med de utstansade snöflingorna. Gillar det så mycket, du är så proffsig Anna! Vad jag längtar att få tid att scrappa igen, har bara påbörjat en idag, segt är det. Stor kram och tack för tolkningen till VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Så glad att du gillar den, är ju lite din när det är din skiss:-) Ja färgerna var lite klurigt men jag kom på mitt 6x6 pappersblock Jack Frost. Så det fick bli en letter size LO. Tack för dina glada ord som alltid värmer ♡ Jag håller med, längtar efter mer scrap tid och att det liksom ska flyta på :-) Stor Kram :-)

      Radera
  3. Snygg tolkning av skissen som du gjort till din egen! Tack för att du är med och tolkar VS! Hoppas att du får mer scraptid framöver. Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa!! Ja det hoppas jag med :-) kram

      Radera
  4. You switched things up using lots of patterns and blue. Looks great! Love the big title, and the b&w photo works so well with it all, too :) My fave bit is those little snowflakes. Sooo cute!

    SvaraRadera
  5. Snygg LO du gjort, den gillade jag skarpt. Texten, sömmen, tråden var verkligen pricken över i:t. /Gunilla R

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!!! Tack snälla Gunilla :-) Vad glad jag blir! KRAM

      Radera