torsdag 3 december 2015

Challenge YOUrself #23 - TicTacToe

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jaha!! då var Anna ute i sista stund IGEN!!
Jag kunde inte hålla mig från att försöka göra en tolkning av Bingo brickan eller Tic Tack Toe rutan (eller vad du vill kalla det) hos Challenge YOUrself .
Det är i sista stund för imorgon den 4 December är det deadline...



Ett foto på våra vänner och mig när vi hälsade på dom i USA här i Oktober.
Så tacksam för dom och deras familj!!

Jag har liftat delar av en layout som min vän Christel har gjort.
 Den bara ropade "LIFTA MIG" !! (Det var ett bra uttryck Carina!! )

Jag valde den översta horisontala raden på rutan..
Det vill säga & , Friends , Tags


Några närbilder naturligtvis....





Jag har lekt med mitt November Main Kit från Citrus Twist här. 
Gilla dessa Die cuts massor!!
Titel bokstäverna är ur mina egna gömmor....

Ja det var min tolkning av det hela och om du är riktigt snabb så har du ännu några timmar på dig att hänga på du också!!

Tack för att du tittade in hos mig idag :)
Skriv gärna någon rad om du har tid och lust, då blir jag extra glad !!
Var rädd om dig!!

Kram Anna :)

14 kommentarer:

  1. I absolutely love your gorgeous interpretation of the tic tac toe challenge! Your page is so creative and fun! thank you for joining us at Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
  2. Åh, men Anna, denna är ju helt outstanding! Jag älskar den och den utstrålar en sådan glädje! Du tar ut svängarna som alltid och gör det så bra, bara de fyrfiliga maskinsömmen istället för en stel och tråkig och färgerna...... jaja hur mycket som helst och jag får känna mig som en stolt inspiratör, underbart! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Roligt att du gillar den :-) Ja du inspirerar! !! Kram :-)

      Radera
  3. Snyggt! Ja det finns ju hur mycket som helst där ute i cybervärlden som skriker "lifta mig" :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du!!! Jo det finns ju det!!! MASSOR! :-) Din julkula tex:-) Kram

      Radera
  4. I absolutely love this! The flow of your page is so pleasing and the stitching and extra thread is the perfect touch. Thank you for joining in with us at Challenge YOUrself

    SvaraRadera
  5. What a fun photo and such a fresh page - fabulous!!

    SvaraRadera
  6. Härlig LO med många snygga detaljer! Gillar de gula inslagen! Tack för att du är med och tävlar med oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir!!!! TACK snälla Åsa ♡

      Radera
  7. Lover love those die cuts! Love the clean and bright look of this!! Kate (CY)

    SvaraRadera