tisdag 15 december 2015

ARTastic December 15th Reveal

Hej!

If you don''t use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja men visst!!
Det är REDAN mitten av December och det betyder att det är dags för Team B att inspirera ännu lite mer till månadens härliga utmanings bild hos härliga ARTastic .

Här är den lite, eller kanske mycket, jul influerade bilden för utmaningen...


Kriteriet för utmaningen är att använda GULD på något sätt...

Jag inspirerades av just jul kulorna och har nog fått med guld så det räcker :)
Det resulterade i ett ganska CAS influerat julkort.
Tyckte det passade bra nu liksom, eller hur ?!


Jag har skurit ut cirklar med min cirkel skärare och en mall, sedan ritade jag med GULD gel-penna "snörena" med rosett . Titel texten stämplade jag med en emboss dyna och värme embossade med "Sparkling gold" pulver.
 Monterade det på ett GULD glittrigt papper med 3d tejp för att få lite djup i kortet.
 Guld pappret skar jag aningen större så det fick bli en liten smal ram. 
Det hela monterade jag sedan bara på en vanlig vit kortbas.
Enkelt men ändå inte simpelt tycker jag :)


Nu hoppas jag ni fick lite ny inspiration att hugga in på den här härliga utmaning.
Ska bli spännande att se hur du tänker och tolkar bilden, det mesta funkar , bara berätta hur DU inspirerats och glöm inte GULDET !! :)

Kika genast in hos ARTastic för ännu mer härlig inspiration från dom andra duktiga tjejerna och för att få mer information om utmaningen!!

Tack för idag kära du!!

Kram Anna :)


9 kommentarer:

  1. Hi there Anna. Thank you so much for your wonderful comment on my blog and in regards to my backgrounds. Here is the link to my youtube channel with my tutorials :) https://www.youtube.com/channel/UCF0zmKYO9ApaTP38NimssHA

    SvaraRadera
  2. and I LOVE all the gold featured on your card xx

    SvaraRadera
  3. Absolutely PERFECT! Loooove the gold balls....now I know what you mean by the similarities...we both thought of the same things, but in totally different ways! LOOOOOVE the clean lines of this card. Brilliant:):)

    SvaraRadera
  4. Alltid så snyggt, det där enkla som ändå inte är så enkelt att göra, du är suverän på att rita utan att kladda till det. Tjusigt med allt guld och så fin lösning istället för att bara sätta dit kulorna på kortet. Finfint, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!! Vad glad jag blir!! Tack :-) Ja ibland lyckas jag hålla tungan rätt i munnen :-) Kram

      Radera
  5. Jättefint kort! Gillar det enkla men eleganta :-) Kram och grattis till vinsten hos scrap och ting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja tänk att jag hade sån tur att lotten föll på mig :-) Kram

      Radera