onsdag 23 december 2015

Stuck?! December 15th

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja, nu är det NÄRA!!
Det är bara en halv timme kvar just nu till dess det slår över till den 24 December och det blir JUL AFTON!!!
Här i Sverige är det den dagen vi officiellt firar jul, jag vet att i stora delar av världen är det den 25 December som gäller så ni får ge er till tåls ett dygn till :)

Jag stal iallafall åt mig lite tid för scrap här om kvällen och då gjorde jag en tolkning av December 15th skissen hos Stuck?! 


Fotot är från vår julgrans "jakt" här i November strax innan första Advent. Jag lovar, vi stal den inte! Den stod på en kant av våra åkrar :)
Papper är spill bitar och tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg var die cuts delarna kommer ifrån, det kan vara Amy Tangerine....
Den fina guldiga kak-servetten har jag fått av kära Lizzy, TACK!!

Lauras fina skiss...








Just nu står den här granen klädd och klar i vårt hus!!
Den är faktiskt jättefin om jag får säga det själv så min make gjorde ett gott val i år :)
Han brukar tycka jag är gnällig över dessa granar men inte i år, haha!!

Om jag inte hinner imorgon, då det är FULL RUSH, så vill jag passa på att önska alla en riktigt God, Fridfull och Välsignad Jul !!
Och TACK alla ni som hälsar på här lite nu och då och TACK alla ni som tar er den extra tiden att skriva en liten hälsning <3

Ta hand om Er nu!!

Kram Anna :)



16 kommentarer:

  1. So pretty Anna, love the soft colours! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  2. My gosh, I do, sooo love this! I really like the colours and the natural element looking bits that sort of work so well with the tree :) And the doily looks so cute peeking out like that!!! WISHING you and your families a WONDERFUL, blessed Christmas!!! Have a lovely time tonight, especially!!!!

    SvaraRadera
  3. Ååh vilken vacker, behaglig och lugn layout, precis vad som behövs att vila ögonen på nu i pausen mellan två julfirande. Älskar verkligen allt i den och blir så sugen på den fina skissen. Hoppas nu att du har en fin julafton tillsammans med familjen. En bamsejulkram till dig min vän. Jag är så tacksam över kontakten med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Vad härligt att höra att du känner så!!! Jag blir så glad! Bra att du fick lugna ner dig lite mellan dom båda kalasen :-) Nu har alla åkt hem och vi har börjat återställa möblerna som vanligt. Barnen leker ännu glatt med nya saker och jag är ännu inte för trött :-) Härligt! ! Hoppas du har det bra där du är. KRAM

      Radera
  4. Så fin och liksom lugn o rogivande LO i härliga mjuka färger. Me like!! Än en gång god jul till dig och de dina! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! Nu blir jag så GLAD ♡ Jag önskar dig och de dina en fortsatt härlig julhelg!! Kram

      Radera
  5. Merry Christmas and Happy New Year to you and your family!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks and the same to you and yourfamily!! :-)

      Radera
  6. Love your stitching, layering and background work. Your layout is just stunning....as always! Thanks for playing along with Stuck?! Merry Christmas!!!

    SvaraRadera
  7. Loving the white space - works so well with this photo and love the stitching! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches Hugs Sarah x x x

    SvaraRadera
  8. Stunning page, love the neutral tones and depth to the page. Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera