tisdag 29 december 2015

ScrapMuch? - December Color Challenge

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag kunde inte motstå att göra något till månadens färgutmaning hos ScrapMuch?
Är du snabb hinner även du med, deadline är vid midnatt idag den 29 December.


Jag valde att göra en Trekants ask efter att ha fått inspiration av min vän Christel.
Du hittar beskrivning HÄR om du lika som jag blir lite sugen att testa :)


Jag ska fylla den med lite gott att ta med som gåva när vi ska bort på NyårsAfton :)



Om ni tittar på alla bilderna så hittar ni färgerna Ruby Red, Olive Green, Old Paper, Soot och även Brown Paper Package på paket snöret som försluter asken :)

Se så sätt fart och gör ett bidrag du också :)
Du har gott om tid på dig ännu ;)

Hoppas ni har det bra där ni är!
Här är det gnistrande frost , - 13 grader C och solen skiner!
Vackert!!
Alltid något när nu snön ännu lyser med sin frånvaro..
Det är snö strax söder om oss och norr om oss men INTE hos oss, retfullt!!
Men det är en värdslig fråga och ett I-lands problem alltså inget att egentligen klaga över.

Tack för titten kära Du!!

Kram Anna :)

16 kommentarer:

  1. This is out of the box..... LOL...get it??!! Out of the box for you, I was about to say before interrupting myself! AND it's totally CUTE:) And clever you, getting all those colours in. Me, I can't scrap that fast to join in! New Year's Eve eh? Coming around VERY quickly!!

    SvaraRadera
  2. Så vacker den blev, helt outstanding! Jag gillar dina snöflingor så mycket, förstår att du stansar ut dem, så fint ihop med de silvergråa bladen, också snöret där, måste nog göra en till efter din fina. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du!!! Du gör mig glad! Just dom hör snöflingorna har jag stansat ut med en punch jag råkade få med mig hem från Jenny igår. Fick ju presentkort i julklapp och vann på månads utmaningen så då måste jag ju handla :-) Tack för inspirationen kära du!! Kram

      Radera
  3. Anna - I love this - just beautiful! [would look PERFECT on my tree :) ]
    glad you were able to join in the colour challenge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!! Thanks Danie!!! Come and get it ;-) Anna XO

      Radera
  4. What a fantastic project, Anna! You did a wonderful job with the colours, and I love the way you embellished it! Thanks for joining the fun at ScrapMuch?! :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Nancy!!!! Could not resist to joining this fun challenge :-) Anna xo

      Radera
  5. Wow is this ever pretty ad such a great idea! Thank you for joining in on the color challenge at ScrapMuch?!

    SvaraRadera
  6. Such a pretty package! Thanks for playing along at Scrap Much?

    SvaraRadera
  7. Stunning!! Beautiful creation!! Thanks for sharing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  8. Snygg ask! Har inte vågat mig på att göra någon då mitt tålamod inte är det bästa... Men kanske borde prova.... Kul att du hänger på färgutmaningen hos ScrapMuch?! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Jo prova du !!! Jag fixade ju det och jag har inte så bra tålamod alls :-) Kram

      Radera