fredag 4 december 2015

Veckans Skiss #88

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har lyckat knåpa ihop en tolkning av den härliga skissen som Maria har gjort för Veckans Skiss.
Blev först lite insnöad på den somriga känslan i skissen men gjorde en helomvändning och gick på det mer juliga eller iallafall vintriga temat istället :)
Så kan det gå.....


Ja jag behöver väl inte förklara och ursäkta mig längre för den dåliga kvaliteten på bilden...säger bara MÖRKT!!

Fotot är på mig i högsta hugg med att leta en liten mini-gran till advent.
Jag gav mig ner i dikes kanterna (på vår egen mark) och letade efter "DEN" perfekta lilla söta granen med rot och allt så den håller sig över jul.
Min käre make hånade mig en aning och förevigade det hela, haha !!

Marias Skiss....


Mina sedvanliga närbilder....




Även här har jag använt mig av mitt November Kit från Citrus Twist.

Ja det var mitt bidrag till scrap världen idag!!
Kanske ni också får en liten lucka i jul stressen i helgen och kan gör er tolkning av skissen :)

Kram på er och tack för titten idag :)





4 kommentarer:

  1. En sån glad layout och fint sammansatt som alltid med härliga färger. Titeltexten är bara så läcker och några cirklar har slunkit in minsann! Gillar massor alltihop! Det är ju sådana minnen och ögonblick som är så roligt att ha kvar. Tack för att du tolkar VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!! Du är bara så go emot mig!!! Du gör mina dagar gladare ♡ Kram :-)

      Radera
  2. Fin tolkning av skissen! Härligt med alla stjärnor på bakgrundspapperet. Tack för att du är med och tolkar VS! God Jul till er alla! Kram Åsa

    SvaraRadera