fredag 11 december 2015

Sketch-y Friday with team A - ScrapMuch?

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

ÄNTLIGEN!!
Det är Fredag och en rykande färsk skiss hos ScrapMuch? idag !!
Nu fattas bara snön så hade det varit en perfekt dag, haha :)

Här kommer min tolkning av Lauras snygga skiss, och se absolut till att kika in hos ScrapMuch? för att få ännu mer härlig inspiration av dom andra duktiga tjejerna i teamet!!


Fotot är på vår yngsta lilla gosse, Arvid, som äter melon med stor aptit i somras på ett familjeläger med vår kyrka.
Papper från bland annat Basic Grey "B-side", Crate Paper "Wonder" och Elle Studio "Thankful".
Alfabetet är Thickers från American Crafts. 
Några stänk med svart colormist och så har jag stämplat cirklar med ClingStamps från Prima Marketing i grått.
Sen har jag ju sytt några stygn med min älskade symaskin som vanligt och lite sytråds trassel har som nästan alltid lyckats slinka med också :)

Lauras fina skiss...


Några detalj bilder...




Då tackar jag för idag!!

Ha en skön fredag och hoppas du får många tillfällen att scrapa i helgen!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. I really like the tags there in a collection & of course, your circles stapled on are fabulous! My favest bit is the mixed alphas - gee they look great!!! It was a Lucas day for me today....& 35C. No snow here, either, LOL!!! I hope it arrives soon for you. Strange weather!!

    SvaraRadera
  2. Ytterligare en kanonfin layout idag som jag får inspireras av, tack! Jag gillar tagen och för den delen alltihop. Vad du levererar! Njut nu av fredagskvällen med fina familjen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!! Du är alldeles för snäll med mig men jag suger åt mig för jag behöver det så väl :) Ja vi åker till stugan i Fjällnäs och får förhoppningsvis ha lite riktig vinter i helgen. Men bara småttingarna, Henrik och jag. Stora tjejerna hade annat så dom blir hemma tyvärr. Men vi ska njuta :) Och det får ni också göra!! Kram Anna :)

      Radera