måndag 14 december 2015

Citrus Twist Kits - Sunday Sketch 12/6

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort en tolkning av förra veckans Sunday Sketch (12/6) hos Citrus Twist Kits.

Den har ju redan haft deadline men igår bjöd dom på en ny skiss att inspireras utav om du är sugen på en rolig skiss. 


Ett foto på vår äldsta dotter och mig när vi binder kransar inför julförsäljningen första advent på kyrkan. Det är något jag gjort nu dom senaste åren men det är förta gången Martha gjorde mig sällskap på tu man hand, mysigt hade vi.

Skissen som jag följde troget...

SS Dec. 6

Detaljer...





Har använt mig av mitt November Main Kit från CTK. 
Dom guldglittriga hjärtana och titel bokstäverna är från tidigare kit och vellumet är från  mitt eget lilla lager :)

Nu är det sista hela veckan innan jul, svårt att förstå faktiskt!
Och snön lyser med sin frånvaro ännu men idag har vi åtminstone haft frost :) YAY!!

Tack för titten kära ni och ta väl hand om er!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Så snyggt och vad det blir bra med vellumpappret. Fina hjärtan på tråden och de bokstäverna är såna VILL HA. Och vad härligt att göra kransar, eller annat också för den delen, tillsammans. Tack för mysig input! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha som ger mig så härlig feedback ♡ Du lyser upp min vardag med dina kommentarer:-) kram

      Radera