lördag 5 december 2015

Sunday Sketch 11/29 - Citrus Twist Kits

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag kom på att jag ju har glömt att visa min Sunday Sketch från Citrus Twist Kits för den här veckan och imorgon kommer det ju en NY skiss!!

Men här kommer den :)


Ett foto på Arvid och mig som togs här i höstas då vi gjorde vår korta tripp upp till stugan i Fjällnäs.
Papper och dekorationer är från mitt November Main Kit från Citrus Twist

Skissen...

12191519_10200831713991348_4512141861366376058_n.






"<3 You So" skylten har jag lånat från Oktober Kitet och det svart vit randiga pappret har jag lånat från September Kitet :) 
Eller lånat... ja ni fattar!! 

Som sagt imorgon kommer det en alldeles ny skiss om vill ha lite färsk inspiration.

Ha det så gott alla!!

Tack för titten!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Underbart, glatt och vackert! Du får ihop det så bra som vanligt, det där zigzagpappret är så fint, vill ha. Tack för detta såhär vid adventsfrukosten. Ha en härlig söndag, jag förbereder kalas här, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!!!♡ Hoppas förberedelser och kalas gått bra trots att du inte är helt kurant!! Kram ♡

      Radera
  2. Hullo my friend! That is a fabulous colour palette.... Loving the chevrons too... Busy busy here.... And I have a cold. Of course!!!! Had to pop in quickly & see what you were up to;)!!!!

    SvaraRadera