lördag 19 december 2015

CASology - TOY no 2

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja när jag ändå var i gång med leksaks planerna så gjorde jag ännu ett kort idag till veckans utmaning hos CASology.

 

Jag fortsatte med min lilla söta fotboll men i lite annan tappning...


Först stämplade jag tre fotbollar och figur klippte ut dom. 
Stämplade två olika text stämplar och monterade sedan fotbollarna med 3d-tejp.
Rundade av hörnen med min hörn stans för att få en lite mer arbetad känsla.


Jo då det blev två kort den här gången också. 
Det blir gärna fler än ett liksom när jag ändå är i farten....
Hoppas ni står ut med det :)

Då var vi en dag närmare Jul Afton och jag tycker ändå att det börjar utkristallisera sig lite jul i vårt hus trots att vi inte har en enda snöflinga och lite dåligt med julkänslan :)

Hoppas allt är bra där ni är och att ni trots mycket att stå i hinner njuta lite emellanåt också <3

Tack för titten kära ni!!

Kram Anna :)




6 kommentarer:

  1. Ännu ett supersnyggt kort, vad du kan. Det går ju bra att tänka på fotbollar i detta vädret, ut och spela! Hoppas ändå att ni får snö, här är det inte ens lönt och hoppas, 11 grader varmt ute. Ha en bra 4:e advent iallafall, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ♡ Ja det ligger nära till hands att tänka fotboll nu liksom :-) Snögubbar blir det inte iallafall!!! Vi har ju +10.5 grader vi också.... BLÄ!! Men jag tycker det är lite mysigt inomhus iallafall med granen, julblommor och några änglar :-) Ha det gott min vän ♡ KRAM

      Radera
  2. Another fantastic soccer card. Keep 'em coming! Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
  3. Läckert kort! Grattis till HM :-) Kram

    SvaraRadera