fredag 18 december 2015

CASology - TOY

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckan är det leksaker på agendan hos CASology.


Jag letade fram en stämpel med en liten fotboll och lekte lite med den några text stämplar och en vanlig svart penna...


Ja det var vad jag hade för idag :)

Nu är det inte många dagar kvar till jul, har ni handlat klart alla jul klappar?
Det har dessvärre inte jag...
Men det löser sig nog hoppas jag :)

Tack för titten kära du!!

Kram Anna :)



12 kommentarer:

  1. Så snyggt igen, "lekte med textstämplar och en svart penna", jojo, du gör det så fint. Jag fattar inte hur du får det så svart, bra stämpeldyna? Och du, tusen tack för julkorten, jag fick det fina, blev så glad! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. HaHa!!! Du är så go och snäll!!! Tack!! Ja det är en jättebra stämpeldyna som är bra när det är detaljerade stämplar men även annars. Den är vattenfast. Du kan se den här: http://www.scrapochting.se/scrap/farger-medium/vattenfasta/versa-fine-onyx-black.html
      Den finns säkert på dom flesta pyssel butiker. Vad glad jag blir att du gillade julkortet <3 Och härligt att det kom fram så fort!! Kram Anna :)

      Radera
  2. What a perfect boy card! Well, I guess a girl one if they like soccer, of course;) VERY clever!!!

    SvaraRadera
  3. What a fun card. I love that soccer ball and the movement you have created. I am mom to 2 soccer playing girls, so I would love to make a card like this. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
  4. I'm with Joyce...I'm the mom to two soccer playing boys and they would BOTH love this card! I love the clean designed and the movement you've created with your dash lines. Very fun! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Judy!!! You are so sweet!! Anna xx

      Radera
  5. Your card is fabulous, Anna! I love the movement you created with the dashed line. A CAS beauty! I hope you have a wonderful Christmas and thanks for always playing along with CASology. :)

    SvaraRadera
  6. Fast det var ju det här kortet som du blev HM med, ha ha. Lika läckert det också :-) Kram igen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!!! :-) dom är ju rätt så lika :-) Tack igen iallafall ♡ kram

      Radera