söndag 20 december 2015

Hobbyworld - Glitter & Glamour

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Så här lagom till Jul och det nya året så är det Glitter och Glamour som gäller hos Hobbyworld.
Jag gjorde ett guldglimmande och glittrigt "må bra" kort.


Det är lite svårt att få med det glittriga men ni får tro mig :)
Jag har målat med en guld glimrig Color Bloom Spray som bas och har även stänkt lite med den och en svart colormist .
Dom guld glittriga hjärtana är det nog lite lättare att se glimret på :)
Stämplat en mysig text stämpel och värme embossat den med svart detalj pulver.


Här ser man glimret lite bättre, även på den målade bakgrunden.

Jag inspirerades av en skiss hos Studio Calico.


Hoppas ni har haft en skön fjärde advent!!

Tack för titten kära ni!!

Kram Anna :)

12 kommentarer:

  1. Lovely colours.... especially that bg ink spray....such cool randomness there!!! And of COURSE...GOOOOOLD....yum!!

    SvaraRadera
  2. Ååhhh, så fantastiskt fin, vinstvarning på den! Den är såå fin Anna, älskar den. Gillar textstämpeln jättemycket, men det är hur du använt den......Du är så bra, du hanterar allt det där målandet och embossandet så suveränt. Ha en underbar dag nu i julhandeln, du är cool du som väntar in i det sista. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är bara sååå GO!!! Jag blir så glad ♡Tack snälla!! Jo då vi hade det rätt ok i julrushen idag, puh! Det mesta är i hamn :-) Mmm cool, eller gift med en bonde som sällan är ledig,haha :-)!!! Men jag har lärt mig att det brukar oftast ordna sig :-) Kram

      Radera
  3. Vilken underbart snyggt kort du gjort! Den gillar jag verkligen skarpt!

    Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.
    Mvh/Helén

    SvaraRadera
  4. I vanlig ordning så skapar du guld med dina fingrar! Älskar kortet!

    Tack för att du är med och deltar hos oss på HW!

    SvaraRadera
  5. Läckert!! Så clean med de bleka färgerna och ändå så välarbetat. Fina detaljer. Gillart!

    Tack för att du är med i Hobbyworlds decemberutmaning!

    Kram
    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  6. Bara så underbart läckert kort.

    Tack för att du är med i månadsutmaningen på Hobbyworld.

    Kram Katja/Mezzanotte

    SvaraRadera