söndag 6 december 2015

Stuck?! Sketches December 1st

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column  :)

I går gjorde jag en tolkning av Stuck?! Sketches första skiss för December månad.


Ett foto på vår äldsta dotter Martha då hon äntligen hittat sin klänning för student balen som kommer här i vår. 
Hon hittade den på MACY'S då vi shoppade vid Victoria Gardens när vi var i USA.
Lyckan var gjord och hon är så vacker i sin fina klänning!!

Skissen som jag vred en aning på...




Närbilderna....






Alla papper och dekorationer kommer från spill bitar från olika CTK Kit.

Hoppas du haft en skön helg och en härlig andra advent!!

Tack för att du tittade in hos mig idag :)

Kram Anna :)


16 kommentarer:

  1. Ojoj så fin layout och vilken härligt blå klänning, vad fin hon blir på sin bal. Läckra papper och bakgrund och så snyggt det blev när du vänt på skissen. Och så finns det där, alla läckra Anna-detaljer! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är för snäll min vän!!! Känner mig inte helt nöjd men men...Känns som att jag har kört i diket och fastnat i en driva av scrap svacka...haha!! I-lands problem!! :-) Men tack för din uppmuntran ♡ Kram

      Radera
  2. Märkligt! Jag kommenterade denna i går men det blev visst inget :0)
    Härlig tolkning och jättefin klänning. Ser fram emot LO med balkorten senare ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men sådär blir det för mig ibland också! Tack snälla du det behövde jag nu ♡ Ja det kommer nog en LO om den stora dagen så småningom :-) Kram

      Radera
  3. I love how you flipped the sketch! Your mix of patterned papers and the color palette is so pretty. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches! :)

    SvaraRadera
  4. Fantastic dress for a beautiful girl ! Very nice take on the sketch ! Thank you for playing at Stuck?!Sketches :-)

    SvaraRadera
  5. What a great take on the sketch! Beautiful mix of papers, and I just love that they match your photo perfectly!

    SvaraRadera
  6. BEautiful Anna, love the inky background and stitching! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  7. Wow, what a stunning layout! The patterned papers that you've used are perfect for your beautiful photo! Thanks so much for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  8. Love the stitching and such a gorgeous photo - she looks stunning! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches Hugs Sarah xx

    SvaraRadera