måndag 7 december 2015

Paper Issues - A Card Sketch

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag hittade en härlig utmaning hos Paper Issues Facebook sida , Paper Issues {Friends & Fans}. Det är en skiss för ett kort som jag gillade skarpt men det blev lite funderingar ändå innan jag kom till skott och fick till ett kort.

Det är ju en sak vad man har för tanke i huvudet och en annan vad det blir för slut resultat...
Just nu har jag hamnat i den berömda "Scrap Svackan" så det är lite trögt med skapandet liksom.
Det går över snart hoppas jag  ;)
Nog klagat över det, haha!!

Här kommer mitt kort, det blev ett grattis kort...


Skissen...



Jag har än en gång grävt bland spillbitarna från tidigare Citrus Twist Kits och kompletterat med en ny text skylt från die cutsen i November Kitet.
 Kransen under skylten kommer från egna gömmor :)
Blommorna på  "vimpel-tagen" är en  "RubOn".

Är ni sugen att gör ett bidrag så gå med i Paper Issues Facebook grupp så har ni genast hur många roliga utmaningar som helst :)

Tack för titten och ha en bra dag imorgon igen!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Ett jättejättefint kort, så gulligt liksom, det kommer att få en glad mottagare! I den där svackan hamnar vi nog alla emellanåt, låt julen komma och njut av den så kommer lusten och inspirationen plötsligt tillbaka. Det ska vara kul inte en prestation, säger jag haha! Ha en bra dag kära Anna, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!!!♡♡♡ Ja jag vet ju:-) Ha alldeles för mig att jag sa något liknande till dig för ett tag sedan; -) Och ändå gnäller jag, haha! Och jag scrappar ju ändå men det blir ju inte som jag vill, haha :-) Ha det gott! ! Kram

      Radera
  2. Good on you using up your bits and pieces....LOVE the colours & it looks lovely. Sometimes sketches are so good for getting over that 'slump' :)

    SvaraRadera