tisdag 8 december 2015

CiLi in Papers december tävling

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag trotsar min scrap svacka och skapar vidare :)
Lusten att skapa är det liksom inget fel på utan felet sitter nog mest i min egen självkritik.
Ett problem jag nog inte är ensam om heller :)
Så nu kör vi och blandar och ger, fula layouter som fina , haha!!

Här om kvällen gjorde jag den här layouten till CiLi in Papers december tävling.
Det är en jättefin skiss av den oerhört talangfulla Marie Holmström som du ska tolka.

Gjorde mitt bästa för att få bra foton vid en paus i jobbet idag....

Såhär gjorde jag...


Foton på Astrid och Arvid som i brist på snö gör frost änglar istället för snö änglar.
Det kallas väl för att gilla läget kanske  :)
Det mesta materialet kommer ifrån mitt November Main Kit från CTK.

Skissen som jag följde rätt så troget...

skissdeccili_marie

Närbilder.....






Dom här "&:en" har jag stansat ut själv med en punch, gillar den!!
Gick loss lite med en svart colormist också.

Nu är det din tur att gör din tolkning!!
Alltid lika spännande att se hur olika man kan tolka en och samma skiss tycker jag.

Tack för titten!!

Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. What a great 'interpretation' of the circles at the bottom of your page....the 'ampersand' looks a FABULOUS punch to have! And the black & white stripe paper...great 'grounding' for your photo..... go you. DEFY it all and keep scrapping. It's really ODD you have now snow there yet. Anyways, I'm sure when it does arrive....it will more than make up for it!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks dear Lizzy!!! You are so sweet to me ♡ Anna xo

      Radera
  2. Så läckert med det två fotona och fina papper, åh, en sån punch vill jag ha!! En så svår skiss som du lyckats så bra med. Den får kluras på! Tack för inspirationen, får bli min nästa....... Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll med mig ♡ Tack!! Du vet vad du ska säga för att muntra upp mig,haha ;-) Ja den punchen är jag glad för, sprang på den på en REA hylla på HobbyLobby i USA :-)men det är en Fiskars så den finns kanske i Sverige också. Ha en bra dag nu min vän! Kram

      Radera
  3. Så läckert!! Underbara detaljer! Du är så bra!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Marie ♡♡♡ Jag blir så glad! Kram

      Radera